Pilates Pentru Gravidute – 1

Current Status
Not Enrolled
Price
60.00 lei / 30 zile
Get Started

Pilates pre-natal este unul dintre cele mai potrivite moduri de a face sport în timpul sarcinii. Practicarea metodei Pilates la saltea și/sau la aparate poate ajuta sănătății fizice și mentale. Deoarece exercițiile de pilates se concentrează pe creșterea stabilității si fortificarea întregului corp și poate preveni apariția durerilor. În plus, în pilates există un focus pe îmbunătățirea posturii, aliniament și conștientizarea corpului, lucruri de care au nevoie viitoarele mămici.

Primul lucru pe care trebuie să îl faci pentru a începe orele de pilates pre-natal, este să ceri recomandarea scrisă a medicului obstetrician. Dacă în primul trimestru sarcina este normală, pe parcurs pot apărea tot felul de situații neprevăzute. Medicul este cel care va monitoriza evoluția sarcinii și iți va face recomandările necesare. Perioada de sarcină este probabil cea mai frumoasă perioada din viața unei femei, timp în care gravida se conectează cu noua ființă care apare în corpul ei, o perioada de liniște, calm și echilibru fizic și mental care vor fi transmise către copil.

Odată cu trimestrul 2 de sarcină centrul de greutate s-a schimbat, iar creșterea nivelului anumitor hormoni în corp face ca ligamentele să devină mai moi și articulațiile să devină instabile, în special simfiza pubiană și articulația sacro-iliacă. Datorită faptului că greutatea uterului a crescut și provoacă presiune asupra venei cave inferioare, se evită sau se modifică exercițiile din poziția decubit dorsal. Tot datorită creșterii uterului în volum se evită și exercițiile din decubit ventral.

În trimestrul 3 apar alte schimbări hormonale, creșterea în greutate, creșterea ritmului cardiac și este necesară și schimbarea programului de exerciții pilates. Se vor face mai multe exerciții ușoare, de respirație și de stretching. Se vor evita multe exerciții într-o singură poziție și se vor folosi multe accesorii.

X